bsrgns 4. Haftada daha öğrendiğim gün açık kahve leke gelmişti içinde kan pihtilari vardı, proluton Depot haftalık başlandı sabah 2 aksma 2 fitil koydum , iizn aldım işten iki hafta yattım , bol su icmemi istediler 5. Haftada alttan muaynede rahim içinde hala kanama vardı , 6. Haftada gittiğimde kanama bitmişti ama dışardan bir bucuk gün sürüp iğneyle kesilmişti. Takipli gittik sonra yoğun bir kanama daha oldu progestani bıraktıktan 3 gün sonra 10. Haftayı galiba , sonra progestan dex ti galiba günlük yapildim fitil verildi tekrar , ne kesede ne rahimde kan vardı Dr da anlamadı niye şuan 16+1 iz hala progestana devam ediyorum 20. Haftaya kadar dedi Dr um riskli gebelik takibi yapan bir Dr seçtim hızlıca iletişim kurabiliyoriz , gayet sağlıklı bebek şuan için. Ama ben çok panikleyip çok ağlayarak gittiğim için kanamalarda Dr kanama ile dusmeyeceksede stresle düşecek dedi sakin olun neolur sizde , bol su için iki ayrı Dr la ilk takipli gittim ikiside bol su ve ayaklarımı uzatmamai istedi , düşünün şuan çok aktif çalışan biriyim bir sıkıntımız yok , gececk inşallah annesi herşey düzelir , 7 Ayetel Kürsi okuyun karnınıza hergun