Duha_4545 bende gidiyordum 2 seans gidebildim. Doktorum git dedi ama çocuğa zararı yok diyelim koy onu kenara zaten hormonlar değişecek kıl artışı olabilir bir fayda görmesin. Ben bu gün dondurdum seansları çalışanlar da kesinlikle gerek yok ara verelim doğumdan sonra ilk regli bitince gelin dedi.