Aysegul-12 vallahi ben 3 takım almıştım herkes çok çabuk büyüyor almayın gerek yok vs dediği işin 3 aylık almıştım geri kalanı ama oğlum erken doğdu ve ben doğumdan 4 gün sonra yeniden takım almaya gittim. Her bebek farklı oluyor bilemiyorsun ama en az 5-6 takım gerekli bence zıbın çok fazla kullanılıyor ondan da mutlaka 5-6 olmalı