Ckdsakgl Özcan beydi doktorum 2. Gebeliğim yine ona gidiyorum . Benim doğum yaptığım zaman tadilattaydı hastane doğum katında kalmadım ama odaları genişti tuvalet banyo vs temizdi sürekli temizleniyordu . Tek sıkıntı ağustos ayında doğum yapmıştım tadilat olduğu için klimaları çalıştırmıyorlardı toz olmasın diye . Diğer konularda memnundum 🤲