Kızlar son adet 5 Aralık 10 Ocak ta tes yaptım cıft cızgı çıktı dırekt doktora gıttım keseyi gördük çok şükür 5+1 di hiç beta va baktırmadım şuan yarın 6+1 plucagız kontrolüm var kalp atışı duyulurmu sizce erken ogrendıgım için duyarım diye düşünüyorum ama sizce duyarmıyıyım 3 düşüğüm var korkuyorum bişey çıkıcak diye 🥺