Prenslerimvar [bilinmeyen] Bende de aynı sorun vardı kesinlikle burun bandını denemenizi tavsiye ederim
Suheda [bilinmeyen] canm bu şuan cagimizin sorunu resmen bebek alerji yapiyor anneye burun tıkanıklığı olarak.bendede var ve ne yapsam gecmiyor iliadin sprey disinda hiç bisey fayda etmiyoe deniz suyu flaan hiccc.eğer bebek alerji yaptiysa bi doktora git verdigi spreyi kullan
EliFurkan [bilinmeyen] bende 29.haftamda grip oldum grip gecti tikaniklik kaldi nefes alamadim buhar fln da fayda etmedi mecbur gün asiri illiadin sprey kullandim, sinuslerimi iyi temizledi ondan sonra rahatladim.
EbruSezginBadede Aynı şey bende de var pazartesi kbb gittim. Serum kullanıyorum. Çok iyi geldi. Bebeğe zararı yok. Tavsiye ederim
EliFurkan [bilinmeyen] bana da sadece o iyi geliyor cok sıkıntı cekmektense kullan derim eziyet resmen
Suheda Ya zaten lokal bisey sprey genzine geldigindede tükürmeye calış cnm zaten bebek dogunca gecicek bu ben hamile.kaldigim andan itibaren burnum tıkandı halada aynı 1hafta sonra 3aylık olucaz 6ay daha devam 😊
Esraabrklu Hamilelikte normal bende atlattım o günleri .bişey de kullanmadım.biraz dayanıklı olalım kızlar bi can taşıyoruz sonuçta.güçlü olalım ama değilmi 😉
AylinIlerKaar [bilinmeyen] bende 20.haftadayım.nezle oldum ve burunlarım tıkandı.doktorum İliadin veya Otrivine veya Nazonex gibi Burun spreyi kullanabilirsiniz dedi.
Esraabrklu [bilinmeyen] naneli şekerlerden ye oda açıyor burnu.ve birde bu satılan brite right mı ney hani burun tıkanıklığını önlüyor belki duymuşsundur adını onlarda iyi geliyormuş kullan onlardan
Esraabrklu [bilinmeyen] naneli şekerlerden ye oda açıyor burnu.ve birde bu satılan brite right mı ney hani burun tıkanıklığını önlüyor belki duymuşsundur adını onlarda iyi geliyormuş kullan onlardan
Ceylin [bilinmeyen] bende sadece gece yatarken oluyor. Burnumdan nefes alamıyom. Çok rahatsız oluyorum. Ağzımda çok kuruyor doğal olarak 1 lt su bitiriyorum uyurken. Bide her yudumda wc gitmesi var tabi 😂
Vildan007 [bilinmeyen] ben hamıle olduğum andan itibaren ıkı burun delıgımde kapandı doktor su kaynat buhar yap en ıyısı dedi çok iyi gelıyor