Bende şikayet ediyordum sürekli aynı bıktım diye. Sonra rutin rahmettir yazısına denk geldim Elhamdülillah. Diyor ki Allah bir çocuğuna hastalık verir o rutinin tamamen değişir hergün hastaneye gitmek zorunda kalırsın diyordu bazen çok bunaldiğimda bu aklıma geliyor Elhamdülillah her günümüze