Rabiakltk5
Travacord verdi doktorum kaşıntı olunca onu sürüyorum, geçti gibi oluyor 2 gün bişey yok sonra gece yine başlıyor. Krem rahatlatıyor. Bulunsun diye fitil de yazdı, 2 tane var kutunun içinde. Daha kullanmadım. Doktorunuza danışın, her ilaç krem herkese iyi gelmeyebilir.