Meryem4343 Arkadaşlar çam ve sakura hastanesi ikili test yapıyor mu bilginiz var mı veya yaptıran var mı ?
Meryeminannesi20 Meryem4343 evet yapıyorlar ama önce kadın doğuma gitmeniz lazım perinataloji de alan açıyorlar
Bkt28 Yaptırılıyor diye biliyorum. Ama randevuyu kadın doğumdan değil riskli gebelik bölümünden almanız lazımmış değişik bir ismi vardı da hatırlamıyorum.
Meryeminannesi20 Meryem4343 evet canım tekrar perinataloji den randevu alıyorsun biraz zor düşüyor ben alamamıştım o yüzden 4 lü testi kadın doğum bölümünde yaptılar bana (ikili için randevu düşmüyor demiştim doktora)