Burcu__0506 Kızlar ben 5 Aralıkta Kürtaj olmuştum ve 30 Aralıkta ilk adetimi oldum , bugün tekrar adet olmuşum aynı ay içinde iki kere adet olunuyormu ? Bu normal bir durum mu
Edaacar-ozkan Burcu__0506 bence 2 buçuk ay regli görmemeniz normal değil ayda 2 kez regli görenler oluyor
dhbetul Burcu__0506 ara kanama yaşanabiliyor canım bende bikere yumurtam çatladı diye adet kanaması şeklinde kanama olmuştu. O tarz bir şey de olabilir. Ama yine de doktora git ihmal etme kendini