-Begum34 İkinci gebeliğim ilki 2022 deydi 5 bine halletmiştik sezeryan+spinal. Şubatta nasipse yine var doğumum geçen sordum zorunlu sezaryan 22 bin dediler spinal de 4, 5 vardır. Eşim Allah razı olsun hiç bir şeyimizden kısmaz doğumu yine aynı hastane de yapıcam. Son haftalar devlette doktor arayıp her şeyi sıfırdan anlatamam. Şekerim, troid ve kansızlık vs vs var çünkü