Mertsmother 22 haftalık hamileyim aşırı derecede kabızlık yaşıyorum kullandığınız herhangi bir doktor önerisi ile ilaç varmıydı zeytinyağı,kefir, kayısı bunları denedim faydasını görmedim 😣😖
metemom_ Mertsmother canım bir bardak acısız şalgam suyu iç kesinlikle tavsiye ediyorum hem faydalı hem de kabızlığı tek geçiren şey bende
yenibirannis Mertsmother ben hamileliğin 13. Haftasındn doğuma kadar çok çektim acillik bile oldum duphalac surup bi yemek kasığı tok karnına en geç 1 saate çıkıyosunuz Dr önerdi 2 kutu içtim 😊
Yenianne7 Mertsmother Duphalac şurup iyi geliyor doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz, geçmiş olsun 🌸
Cerenbelis1 Mertsmother sabah aç karnına portakal suyu sık iç yanına kivi armut ve hareket et bunlar bağırsakları çalıştırıyo dene istersen canım bende işe yaradı
[silindi] Mertsmother sabahları aç karnına kuru kayısı yiyorum ve gece yatmadan bir bardak süt içiyorum iyi geliyor
ozlemcebecci38 Mertsmother evet doktorum önerdi ben gebelikten öncede sürekli kabızlık problemi yaşayan bir insandım zaten
metemom_ dhbetul hafif aç olunca dene daha çok faydasını görürsün emin ol inşallah geçer bir an önce 😊
Mertsmother Zeynooooooo bebeğinizi hareketleri nasıl bende bazen sürekli bazen hiç yok gibi sizde de öyle oluyor mu
Melikefth Mertsmother çok sıkıntılı birşey maalesef ben aksamdan bir bardak suyun içerisine 2 3 adet kuru erik koyup sabah aç karnına eriğini yiyip suyunu içiyordum
Zeynooooooo Mertsmother bende normal gün içinde hareket yaptığımda doğal olarak hiss etmiyorum ama eyerki otursam ve ya uzansam hiç diyanmıyor sürekli hareket ediyor yorulduğunda ara veriyor🤭💙