Eloo07 Fundaa16 çikolatanın tadına baktınız mı acaba ben de yaptırcam ama çikolatası kötü çıkarsa diye korkuyorum 🤦🏻♀️😂
Fundaa16 Anneadayi_2610 kutuyu açar açmaz çikolata kokusu yayılıyor ama ben çikolatanın tadını ben pek beğenmedim normal sütlü çikolata, sayfa hem uygun hem çok beğendiğim için yaptırdım 🌹
Fundaa16 Eloo07 eltim de aynı sayfadan yaptırdı onun çikolatasını yemiştim normal yani çok beğenemedim ama sayfa diğer yerlere göre uygun o yüzden yaptırdım zaten 🫢🌹
Anneadayi_2610 Fundaa16 bende çikolata bakıyordum valla iyi oldu bu postu görmem güzel tasarımı çikolatası olan birçok yer var ama pahalı maalesef hiç gerek yok bende burdan sipariş vereyim bari 😊 kaç güne geldi acaba