Snnsn Kızlar adetime 15 gün var ve bugün hafif kasık ağrısı oldu ve ara ara yoklayan sağ kasıkta kramp gibi ama farklı anlayamadığım bişeyler oluyor aranızda yaşayan var mı
Durueda Snnsn canım bebek istiyorsan umutlandırmak gibi olmasın ama benim de adetime hemen hemen o kadar varken 1-2 kere iki büklüm kalacağım şekilde kramplar girmişti. Sonra o ay hamile olduğumu öğrendim. Ama net bir bilgim yok tesadüf de olabilir tabi
Cgdmerl Adetinize 15 gün kala yumurtlama oluyordur ağrı o yüzdendir, bebek düşünüyorsanız uygun zaman demek istiyor vücudunuz 🙏
Cgdmerl Snnsn yorumlarda yazılmış fakat adete 15 gün kala yumurtlama yeni oluyor hamile olduğunuz için agriniz olmaz. O adet olacağınız zamana yakın olan ağrılar adet olacakmış gibi.siz içinizi ferah tutun sağlıkla bir çocuk sahibi olursunuz umarım 😊
Snnsn Durueda yok canım sorun değil ama sabah uyandığımda belimle kasık arası ağrı yürüyemedim genelde sol tarafta oluyo
Cgdmerl Snnsn artarsa ya da devam ederse bir doktora görünün isterseniz daha iyi bilirler ne olduğunu 🙏
Snnsn Cgdmerl bi de 30 kasımda kürtaj oldum kanamalı sonra 30 aralıkta oldum 3 gün sürdü sonra 3 günde kahverengi geldi sonrası bitti göğüs hassasiyetim oldu şimdi de ağrı
Cgdmerl Snnsn kürtaj sonrasi bünye değişiyor belki de regl olmaniza 15 gün yoktur. Ya da buna bağlı bir şey vardır. Siz ihmal etmeyin doktora gidin mutlaka. Umarım hiç bir şeyiniz yoktur