Eddaa57
İlk dogumumda çok korkmuştum.korka korka normal doğum yaptım.hep acıya odaklandim.ay kesi yapacaklar ay nasıl doguracam diye diye stresten pupp oldum deli gibi kasiniyodumbebegimi zor emzirdim . ikinci dogumumu bir hafta önce yaptım . doğumdan iki üç gün önce temizlik yaparken YouTubedan şans eseri ebe Hürcan çit diye birinin doğumla ilgili videolarina denk geldim.cok faydasi oldu.muzik listesi hazirladim 80 ler 90 lar hareketli şarkılar YouTube müzik uygulamasından indirdim doğumhanede internet çekmeme ihtimaline karşı, kulakligimi aldım doğuma iki üç hafta kala perine masajı yaptım haftada iki üç gün, atıştırmalik bisküvi çerez meyvesuyu çantası hazırladım, doktor zeytinyağıni doğumlarda çok seviyorum yanında getir mutlaka demişti, zeytinyağımi aldım , doğumhanede önlük gitmenizi istemem elbise gecelik rahat edeceğin tarzda bişey giy dedi elbisemi hazırladim , ve hep kendime bıkac saate kucağıma alacağım bebeğimi çok kolay olacak şeklinde diye düşündüm.sonuc olarak suyum azalmisti doktor bı sonraki gün gel doğumu başlatalim fitille dedi.. giderken tabi ki bende de heyecan oldu biraz gerildim ama dediğim gibi hep iyi düşündüm .gittiğimde 3-4 cm açılma vardı fitil verdiler ve ben müzikler eşliğinde yürüyüşümu yaptım pilates topuylla hareketler yaptım arada meyve suyu bisküvi yedim 4 saatte müzik eşliğinde doğurdum sıfır kesi sıfır dikiş sıfır yırtık mükemmel bir doğumdu bu kadarini beklemiyordum ama başardim kesinlikle kendini korkutma ikinci gün dogurmamis gibi ayaktaydim kendi işimi yapıyodum .yani sende yapabilirsin sadece kendine güven 💪🌸