SenaKARTAL41 Busraoz teşekkür ederiz inşallah bi kanamam oldu ama umarım bi sorun olmaz yarın doktora gideceğim dua edin 🙏🏼
SenaKARTAL41 Busraoz evet strese bağlı dedi doktor bir kaç gündür eşimin annesi sayesinde fazla sıkıntı çektiğim için muhtemelen ondan kaynaklı bi problem yok dedi ama biraz fazla hareketliymiş bebiş 🤗
Mehmetemin Benim bebişin cinsiyetinide tahmin edebilen varmı kesin bişey demiyor doktor 13 haftalık🥰♥️
Kubra12- Mehmetemin çok teşekkür ederim ☺️ inşallah 🙏 bende kız istiyorum ama bir oğlum var hayırlısı neyse o olsun 🫶🥰