Hayırlı akşamlar arkadaşlar
Bugün hastaneye kontrole gittim. 36+5 haftalık hamileyim. Nst ye aldı doktor. Doktor Nst sonucuna bakınca her şey normal dedi. Ama hastaneden geldiğimden beri karnım kasılıyor. Öncesinde de oluyordu ama bu kadar sık değil. Bir saatte 3 defa oldu mesela. Korkmalı mıyım sizce