Dlk38 Ben memnunum açıklamaları konuşması rahatlatıcı bayada hastası var en son gittiğimde bebeğim makat gelişi duruyordu dönmezse sezeryan yaparız dedi bakalım bekliyoruz önümüzdeki pazartesi randevumuz var 30+4teyiz şu anda dönmüştür inşallah normal doğum istiyorum nasip olursa