tugbaa54 bende aynen bu şekilde yaptım ama küçük birseye koymayın büyük geniş birşeye koyun ki açılmaya başladığında biyere takılmasın yoksa doğum yavaşlar doğum bittikten sonra da hemen çıkarın. Benim doğumum da cok hızlı oldu hatta sancılanmadan koymustum ben doğum baslasın diye ama ot gram acılmadı ,sancılarım başladığında koydum ot hemen acılmaya basladı ve 2 cm acıklıkla 9 cm acıklık arasında 10 dkka bile yoktu 🥲 ama benim annem de hep hızlı doğururumus birazda genetik olabilir .