Son 1-2 Aydır kesilen mide bulantılarım yine şiddetli bir şekilde başladı. Yalnızca sabah aç karna değil,akşam yemek yedikten birkaç saat sonra bile sanki otobüste uzun saatler yolculuk yapmışım gibi başımda ağrı,sersemlik ve şiddetli bulantı oluyor.
Acaba neden yine başladı? Çözümleriniz nedir ?