Ben sakaryadayim kizlar biri 8 biri 5 iki cocugum vsr ikiside nese cakmakcida dogdu.fakat simdi dogum fiyatlari cok arttigi icin nerede dogum yapicagima karar veremedim buyuk ihtimal devlette yapicam oyuzden hem devlete hem nese cakmlkciya gidiyorum devlette bir kere hilal usluya gittim kendisi yoktu asistani vardi ondan sonra hep hamiyet numanogluna gittim gayey guler yuzluu bur doktor hersey normal dedi enson 2 hafta once nese hanim hep zaten 1 hafta onden gidiyir diyodu iri bebek olucak dedi 15 gun once gittigimde zagen oglumda 4 kilo ustunde dogmmustu. Bugun hamiyete bulamayinca hilal uslu ya aldim yine gittim asistani vardi o bakti herseyi normalmis fakat kafasi 2 hafta onden gidiyormus 2 haftayo gecerse riskli gebelige gidebilirsin dedi cook uzuldum. 2 hafta ince hamiyet hm. Ve nese hanim bi problem gormedi bugun boyle dedi tekrar randevu alip gidicem 30 haftaligim suan boyle bir durum yasayan varmu biraz uzun oldu ama kusura bakmayn