Deletedmom_85 Rumeysaaa 5.gun erken gebelik testi yapmıştım çıkmadı. 7.gun tekrar yaptığımda erken gebelik testinde ve kaset testte çıktı çok şükür. Gönlünüzce olsun kaçıncı gününüz?
ulku_9797 Kızlar bende aşılama oldum 5 ocakta dün test yaptım silik çizgi çıktı kan verdim 33.28 çıktı normal mi sizce????