zeynepcc Kızlar bugün tam 38+4 teyim sabahtan beri regl öncesi ağrısı yaşıyorum ama 3-4 saatte bir de geliyor 1 saatte bir de bazen yarım saate düştüğü oluyor bir de sürekli ishal durumu var kan da su da gelmedi sizce bebeğim geliyor mu
sema12340 zeynepcc maşallah Rabbim analaı babalı büyütsünne güzel kısa sürede doğum yapmışsınız tam olarak ne yaşdınız dedikleriniz şu an bende de var be doğumunuzun o kadar kısa sürmesi için neler yaptınız kolaylık olmazı için
zeynepcc Betul709 hayır tamamen adet sancısı gibi başladı benimki yoğun bir gaz sıkışması gibiydi bel ağrısını çok hafif hissettim onu da hastaneye gidince hissettim
zeynepcc sema12340 hiçbir şey yapmadım aslında genelde yürüyüş yapıyordum malum kış ayında olduğumuz için çıkamamaya başladım ama ev işi temizlik derken ayakta duruyordum sürekli. Hareket konusunda da tek yaptığım namaz kılmaktı 3.ayımdan son günüme kadar namaz kıldım kalça hareketi yerine geçer mi bilmem