Bayanmucize Kızlar 4+1günlük gebeyim alt tarafım çok ağrıyor birde bazen kasiklarima vuruyor ama ağrım pek olmuyor mide bulantimda olmuyor iştah artması ve bel göğüs ağrısı dışında bir sıkıntım yok normal mi