Kızlar selam dün doğum yaptım cok sükür 4 saatte acılmam oldu gayet iyi durumdaydım. Bugün de hastameden cıktım. Epiduralle normal doğum yaptım. Ama sol tarafımda bi uyusukluk hissediyorum yüzümün sol tarafından bir baslıyor koluma yayılıyor. Acile de gittim bir sorun yok dediler o zaman da uyusma ağrı gecmisti. Kan tahlili yaptılar temiz cıktı. eve geldim simdi yine uyusma oldu🥺napcağımı sasırdımx böyle bir sey yasayan var mı