Asiiye Bende asel koymayı düsünüyorm da iki isim oluck yanina uygun isim ariyorum defne asel mi ,asel defne mi yada naz asel baska da olur karar veremedik sizce ?
Haticemrahalp Byzctn kızım ol saydi asel Mina veya melis koycaktim ama oğlum olacakmiş Alparslan koyucam inşallah
Esilan Kızım var ESİLA ASYA ve tekrar anne olucam bu sefer erkek hissediyorum ama eğer kız olursa ESLİNA istiyorum