Mom3424 Kızlar günde kaç tane içebiliriz en fazla , gribim ağrıdan sızıdan ölüyorum ( 31 haftalık gebeyim )
B_eyaz Mom3424 bende çok kötüyüm doktor günde 4 taneye kadar içebilirsin dedi ben sabah akşam içiyorum
Aysu1307 Mom3424 ben 3 kere içebiliyorsun diye biliyorum canım ama sen gene de bir araştır istersen. Şuan aşırı salgın var bende çok hastayım öksürük peşimi bırakmıyor her öksürdükçe kasıklarım bastırıyor direk. Geçmiş olsun 💐
Denizbllt Mom3424 günde 3 tane içebilirsin ama doktor önerisidir. Ama benim fikrim parol 1 tane içip vitamin portakal suyu içsem daha iyi. Çok geçmiş olsun
Wera Mom3424 günde 4ü geçme ben direk serumunu yemeğe acile gidiyorum hamilelere hemen takıyorlar baş agrısından duramzsam hep giderim
Ewindar Wera walla bir haftadır bu grip yüzünden başımı kaldiramadim ben hiç hastaneye de gitmedim bişey wurmazlar diye gittmedim şuan gene o nalet grip geri geldi galiba grip hiç gecmicek 😔😢we 35+5 hamileyim ara sıra belim çok ağrıyor
Wera Ewindar git taktır rahatlarsın bebek içinde vitamin serumu takıyorlar bişey yiyemiyorum hastalıktan de