Maimaa Kızlar ya bi konuda derteşmek istedim sizlerle. Bugün benim yumurtlama dönemim ama çok kötü hastayım ayağa kalkacak takatim bile yok nasıl değerlendircem hiç bilmiyorum 🥺
Selinmoon Maimaa benim bildiğim yumurtlama 1 2 gün oluyor yani ertesi gün ilişkiye girsen bile tutma oranı yüksek çünkü sperm beş gün falan kalabiliyor ya
Yumicupi Maimaa bu bir görev olmamalı sizin için öyle düşünmeyin, tabiri caizse bebek aşk meyvesi olmalı 😂 ki gerçekten doktorlar bile diyor görev gibi zorla yapmayın diye o bile tutmasını etkiliyor 🥹
Merve95281 Maimaa biz nasıl yardım edelim ablacım tutup yerleştircek imkanı yok kimsenin. Kalkcan yapcan yada yatcan bu ay boş geçicek
Yodamom Maimaa bunu da mı soruyosunuz gerçekten😄 Yapın ya da yapmayın mı diyelim fikir derken? Bu kadar çocuk merkezli olursanız olması zaman alır iş gibi yapmayın birlikteliği.
emirtimr1 Yumicupi katılıyorum ilk 2 ay denerken kendimi çok kasmıştım bu bir sorumuluğum görevim gibi iki ay da oöumsuz sorun olunca normal akışına bırakıp kendim ve eşim nasıl isterse yaşamıştık ve 2 ay sonra hamile olduğumu öğrenmiştim🥹💜
Merve95281 emirtimr1 ne ama insanlar tuhaf gercekten 😂 kalkıp cocuk mu yapsam yatip uyusam mı diye soruyolar. Yakında biri anket açacak diye korkuyorum.
Maimaa Merve95281 insanlara faydalı yorumlar yapmayacaksanız konuşmayın lütfen. Saçma bulduysaniz okuyup geçebilirsiniz ben burda neler okuyorum benim sorduğumun yanında bi hiç kalır….
Narin9 Maimaa vakti ne zamansa o zaman olur kendini bu kadar strese sokup kasma tutmuş bile olabilir yaptığında da tutacak diye bi garanti yok vakti gelmişse olur zaten tevekkül edip akışına bırakmak lazım 😊
Bsss Canım bence dinlen hastaykende olumsuz etkilenebilirsin vücut direncinde düşüyor yumurtladığında 1 gün sonrasında da değerlendirebilirsin şifa diliyorum 🙏🏻