Dml991 Merhaba hanımlar 6+4 haftadayım bu haftaya kadar herhangi bir akıntım olmadı bugün ilk kez kahve rengi akıntım oldu günlerdir farklı olarak yaptığım şey yürüyüşe çıktım 40 dk kadar yürüdüm bundan kaynaklı olabilir mi sizce normal midir ?
2melekannesi06 Dml991 aynısını 3 gün önce bende yaşadım şuan 8+4 dr progestan verdi fitil olarak kullanıyorum sabah akşam olarak . Dikkat et Dr a git kan tahlili ver geçmiş olsun canm
littlechick Dml991 Aynısını yaşadım hiç vakit kaybetmeden kontrole gittim çok şükür yerleşme kanaması dedi bebeğim iyiydi ama riske atmayın mutlaka kontrole gidin en azından içiniz rahat eder. Her kanam farklıdır riske atılacak bir şey değil bence
Hayriye32 Doktor kontrolüne gitmelisiniz bence en doğru bilgiyi doktorunuz verecektir riskli bi durum
Kokoo Doktora gidyorsunuz size progestan ilaç veriyor ve yatış veriyor bir süre ilişki yürüyüş ev işi vs yok benim 5. Hafta da başladı 3 hafta sadece yattım ve geçti gitti yatmak çok önemli