Kızlar merhaba. 21 haftalık hamileyim. Birkaç gündür bebeğin hareketlerini aşırı çok hissediyorum. Bazen mide bölgemde bazen kasık bölgemde bazen karnımın tam ortasında. Normalde 17.haftada hissetmeye başladım ama 3-4 gün önceye kadar günde 2-3 kez anca hissediyordum. Bir anda hareketlerinin bu kadar artması normal midir?