Melek_2000 Kızlar 2ci hamileliyim ilkinde suyum geldigi için sancının nasıl başladığını hatırlamıyorum şimdi 38+2yim ve 1 saatden uzun süredir karnımın alt kısmında adet ağrısı gibi agrı var..Acaba dogum sancısı ola bilirmi?
sapmazing Melek_2000 ay benimde ilkinde düzenli gelmeye başlamıştı şu anda dedğiniz gibi 1 saattir kasıklarımda ağrı var gaz sancısı gibi kıpırdadıkça ağrıyo ama nedir bu ya?
bademommss__ Melek_2000 benim de aynı durum 39 haftalığım göbeğimin alt kısmında geçmeyen bir sancı var hayırlısı🤲
Hlyyyy Melek_2000 benim doğum ağrım sıklığı 2-3 dakikada bire indi ama hiç sırt ve bel ağrım olmadı sadece kasık ağrısı ile doğurdum o yüzden hiç belli olmuyormuş herkeste değişebiliyor demek ki
Melek_2000 sapmazing bendede aynı..bi sertleşiyo bi bırakıyo ama adet sancısı geçmiyo..şimdilik aynı sancı hayırlısı inşeAllah