Yonca_26 Kizlar ben de asla avokado yiyemiyodum gecen bi tarife denk geldim gercekten cok lezzetli oldu ve sevdim🙈bir bütün avokadoya tuz karabiber zeytin yag bi kac damla limon ve yarim dis sarimsak rendeleyip ezin tadi gercekten güzel oluyo tarifin sayesinde avokado yiyebiliyorum🤣🤣
Hilalaktscbk Yonca_26 Bebek için çok faydalıymış ama ben hamilelikten önce tatmıştım hiç sevmedim ben de tekrar denemeyi düşünüyorum. ☹️
Selinmoon Yonca_26 aslında ben çok seviyordum çok bayılarak yiyordum ama hamileliğim başında çok tiksindim şu an hala yemeyecek gibiyim yoksa tadı çok güzel 😂
ilaxidexi Yonca_26 ben de sadece süzme peynirle karıştırıyorum şahane oluyor, bazen de haşlanmış yumurta ile 🙏🏼
Mavimsii_56 Yonca_26 aman ben bi tanesinn yarısını yedim 35. Haftadayım cocukta bi eksiklik olmadı yani kg fln da önde😂 cok zorlama yani bnce kendini
Yonca_26 Hilalaktscbk ay bende bende önceden cok kez denedim ama asla alisamadim tadina sarimsakla bence gayet güzel oluyo bi dene istersen❤️
Aabbccc Bende yiyorum tüp bebek tedavisi görüyorum transfer öncesi yiyorum transfer zamanında da yiyecem olgunlaşmış olanları yiyorum limon sıkıp 🙂
Yonca_26 Aabbccc sakin birakma canim bende iki kez transfer olmustum hep denedim yiyemedim tüp bebekte cok öneriliyo avokado❤️
Civcivim33 Avokado, muz, elma doğrayıp ceviz atın üzerine biraz bal 👌 bu şekilde çok seviyorum bomba oluyor 🤗
Yonca_26 Mavimsii_56 zorlamiyodum aslinda öncelerden hep deniyodum yiyemiyorum diye ama böyle de sevdim vallah🤣yiyebildigim kdr yerim 🤣
OguzMoms Yonca_26 Hamileliğinde en çok ne yedin diye sorsalar cevabım net avakadodur 🤣 Hergun bende yarım avakado yiyorum tuz ve limonla birlikte 🤌