Gkce27 ipekbk yumurta çatladığı zaman ağrı olabiliyor birkaç kere ben de de olmuştı baya şiddetliydi hatta bazılarında lekelenme bile olabiliyor
Hcran06 ipekbk değişik o zaman balm ama bnce devam et adetin düzenliyse bende yeniden başladım innovita benimde
Hcran06 ipekbk benimde düzensiz de koyu oluyo die biliyom da benim de ilk defa ettiğimde koyuydu şimdi Bi türlü koyu olmuyo kaç aydır adetim de çok çok düzensiz
ipekbk mrym32 dün çatlamayı değerlendiremedik önceki gün değerlendirmiştik bugünü de değerlendireyimmi
_Mother_ ipekbk çatlama olan günü değerlendirmiş iseniz yeterli bence çünkü 3 gün üst üste olmus oldu yaa yine de siz bilirsiniz nasıl içinize sinecekse