Merhaba hanımlar. Bugün ultrasonda çocuğun gelişimine baktı doktorumuz. 12+6 bebeğimiz. Aşağıdan iki bacak arasına baktı fakat hiçbir şey göremedi. Tahmininiz ya da tecrübeniz bazında bakarsanız, çocuğun kız olma ihtimali daha mı yüksek? Erkek olsa en azından bir şey görünür müydü? Tecrübelerinizi paylaşırsanız minnettar olurum ♥️