_Hulya7106
Merhaba doktorunuza da danışın muhakkak çünkü tüm doğum sürecinize doktorunuz hakim eğer erken doğum riskiniz yoksa sorun olmayabilir. Ben erken doğum riskim geçene kadar başlamadım, 33. haftadan sonra doktora da danışarak başladım, eğer doktorunuz izin verirse hangi haftalarda hangi hareketleri yapabileceğinize dair videolar var onlara göre ilerlemelisiniz bence 🌸