kumsal2727
Her şey normal giderken birden 30-32 haftalarda 1 hafta gerilik çıktı. Doktor soluna yat protein ağırlıklı beslen dedi. Bende her gün düzenli olarak, yumurta, süt, peynir, ceviz, kaşar falan tükettim. Haftada 2 kez balık demişti doktorum onu da yedim. çok şükür 34.haftada haftasını yakalamış uyumlu haftasıyla dedi. Son ayda bebekler çok kilo alıyor derlerdi inanmazdım. Normalde 2 haftada 200-300 Gr alırken birden 500grdan fazla almış ve açığı kapatmış. Dert etmeyin biraz daha dikkat edin beslenmenize bir şey olmaz inşallah. 1-2 güne 35 haftalık oluyorum çok şükür her şey yolunda suan
Ayrıca 2 haftaya kadar da normal diyor doktorlar 2 haftayi aşarsa sıkıntı