Demtynaz Herkese selamlar 29. Haftadayım ve bacak ağrılarım başladı özellikle geceleri ve sabahları yani yattığım zamanlarda çok oluyor sizde de öyle mi ?
kumsal2727 Demtynaz evet ben 31 haftaligim 28 lerde tuttu kramplarla uyanıyorum her sabah magnezyum eksikliğinden dolayı diyorlar magnezyum yazdır canım kendine ve Kızılay’ın bol mineralli sodasindan iç düzenli bir tıkta olsa rahatliyorum
Nikomm Ayhh çok şükür magnezyum içince azaldı bide kramp giriyodu çok fenaydı doktoruna söyle giince magnezyum verir işe yarıyo bide soda iyi geliyo