Kızlar şimdi bişey sormak istiyorum normalde nişan gelip su gelip sancı başlayınca hastaneye gidilir ya hangisi önce oluyor ne zaman hastaneye gidilmeli nişan geldikten sonra doğum bikaç gün sonrada olabilir dimi hemen hastaneye gitmeye gerek yok diye biliyorum