gamzedddd Kızlar bugün hamile oldugumu ögrendm 4 hafta 5 gunluk ultrasonda gorunmedi haftaya görulur dedi doktor. ara ara kahverengimsi akıntım oluyor sancım var ara ara da yerleşme kanamasıdır değilmi? korkuyorm cnku
Rumay gamzedddd benim de Sata göre 4 hafta 6 günlük çok fazla kasik ağrısı yaşıyorum.henuz usg yaptırmadım beta 1500 olunca baktircam
Haticecebrail21 gamzedddd merhaba bende bugün hamile olduğumu öğrendim doktora göründüm ultrasonda birşey görünmedi sadece rahim duvarin kaliinlasmis dedi benden BCG istedi verdim yarın sonucum çıkacak ona göre doktorum ilaçlarımı yazacak.Ha birdde bundan 3 gün öncesi çamur gibi akıntım olmuştu devamı gelir diye düşündüm gelmedi ertesi günü tekrardan beyaz akintiya döndu çok şükür ondan sonra tam kesin emin oldum hamile olduğumu 😊
Busraltn Tedirgin etmek istemem sizi ama lekelenmeler gebelikte hafife alınacak bir şey değil malesef. Ben biraz normal karşılamıştım ancak dış gebelik geçirdim 1 hafta önce tüple birlikte gebeliğim sonlandırıldı. Lütfen geç kalma ve önemsemezlik yapma
gamzedddd Busraltn Önemsememezlik yapmıyorum tabi. Doktora soyledim yerleşme kanamasıdır dedi zaten cok cok az sılınce gelıyo suan gitti mesela. 5 haftadan önce gorunmuyomus ultrasonda haftaya tekrar cagırdı. Dusuk riski gorursem ilaç yazarım zaten dedi
Busraltn Rumay teşekkür ediyorum. 6+2de öğrendim hemen yatış yapıldı tüplere yerleşmiş ve kalp atışı mevcuttu. 1 hafta oldu ameliyat olalıda.
Busraltn gamzedddd doktorunuza güvenin tabiki ben sadece daha erken gitmiş olsaydım eğer ameliyat olmadan iğneyle düşürebilirlerdi tüpümü kaybetmezdim. Onun için öyle söyledim yanlış anlamayın lütfen 😇🙏🏼
Busraltn Haticecebrail21 muhtemelen yerleşme kanaması yaşamışsınız. Benim neredeyse 2 hafta sürdü bu kahverengi lekelenmelerim
Shr-dml Benimde 4+2 olduğumdan bu yana 2 haftadır kahverengi leke geliyor ama çok değil akıntıyla birlikte dr olabilir çoğalırsa gel dedi bende bnm gibi olan varmı diye merak ettim açıkcası peki siz bişey kullandınız mı bu süreçte?