momlife10 ben çok kötü oldum öksürük falan boğaz ağrısı Allahtan ateşim yoktu ama crp değerim 61 çıktı o yüzden infex 200 mg antibiyotik ve balgam söktürücü kullandım bir hafta oldum hasta olalı daha öksürüğüm devam ediyor çok kötü bir illet Allah şifa versin