iremm00 Öyle diyolarda açıkçası bende bu ay beklemiyordum olsaydı bir mucize olurdu benim için benim durumum baya karıştı aslında 6 tane olgun yumurtam vardı şimdi ne halde bilmiyom biri çatlamış demişti doktor adet gelsede öğrensem artık kist oldumu olmadımı akıntım yoğunlaşmış galiba gelmek üzere hayırlısı artık bu ayda nasip değilmiş vardır elbet Rabbimin bir bildiği 🤲🏻❤️❤️