Papatya_00 Sonradan cıkan dogum lekesı bugun tam 1 aylık olduk bebegım yuzunde cok kucuk bı kavelık var dogum leekesı bu buyurmu yoksa kendılıkten gecer mı ? Yasyan bılen ve mı