kızlar hamile kaldığımı öğreneli 1 ay olacak ve ben doktora yeni gidiyorum,(yurt dışında tatiller falan yeni bitti birde doktorumun boş yeri yoktu)
hem korkuyorum hemde heyecanlıyım ne deyecekler diye.
birde rüyamda bebeğimi kucağımda eve getiriyorum ama birden yok oluyor kucağımı bomboş gördüm. Rüya bile olsa garip hissettim.
hayırlısı