Esrashshshssh Kızlar daha kesem gorulmedj o yüzden kaç haftalık bilmiyorum ama aşırı karnım şişiyor hani büyümüyor sanki içinde gaz var birseyle dolu gibi sizde de öyle oldumu
tgbmerve Esrashshshssh 😁gebelik te ilk zamanalr şişiyor sonra normale dönüyor ama gaz da çok oluyor vücut progestan salgiladikca sisiyorsunuz
Zelihapinar Esrashshshssh evet 3 haftanın içindeyken gözüktü ama ultrasonda gözükmedi vajinal ultrasonda gözüktü 4gün önce kalp atışı duydum ona rağmen vajinal ultrasonda gözüktü sadece rahmim aşağıdaymış benim
deryaa_milena Benim de aynı problem var karnım çok şiş ve çok ödem tutuyorum sabah kalkınca elim yüzüm şiş oluyor 😊
Zelihapinar Babe3 3 haftalıkken öğrendim 6+2de kalbini duydum Esrashshshssh oy maşallah kucağızada alırsınız inşallah