Sedbng Sebzeleri o şekilde doğrayıp buz dolabı poşetinde buzluğa atıyoruz biz de, özellikle mevsimlik olanları. Soğanı hiç koymadım ama eminim o da güzel olur. Yemeklik ayırıp poşete koyun ve güzelce düğüm atın, donmuş birşey kokmaz ki kapalı poşette.