gamzeeee_33 ben ilk bebeğimi erken doğumla kaybettim sonra olmayınca klomen başladım 3. Deneyişimde iğnesiz 17 mm ile kızım oldu 18 aylık şuan bu ay yine klomen denedik işte bakalım ne olacak ilk bebeğime evlendiğim ay kaldım sonra sebepsiz olmadı şuan yine olmadı 3-4 ay öyle denedim doktorum da tekrar ilaç başladı