AyEr Nrcn02 kesin sonuc degıl yanılma payı oluyor dıs ulkeye gonderılen bır kan var o kesın sonuc onun fıyatıda 3000 cıvarı canım
ayseglylmz Evet ama ben kan testi yaptırmadım. Sadece doktor ultrosonla bakalım dedi. Çünkü yanılma payı var kan da. Piskolojik anlam da yıpratmasın dan korktum. Arkadaşıma %99 down sendromu teşhisi konuldu. Kız kendini harap etti ama çocuğu down değil. Herşey Allah tan öyle olduğunu bilsem de aldırmam kafasın da gittim. Çoğu doktor ve kişi bu görüşü yadırgıyor çünkü teşhis edilsin ki ona göre doğum sonrası planlama yapılsın deniliyor.
Defne00Duru Tam bi sonuç vermiyor sanırım bana da böyle bi ihtimal olabilir dendi ama kimle konuştuysam bana da dediler ama bebeğim sağlıklı doğdu dediler bende paralı bi tahlil vardı onu yaptırdım sonuçlarım güzel geldi riskiniz düşük dendi ama herşey allahtan