Bende de gebelik zehirlenmesinden şüphelenmişti doktorum. Tansiyonum hiç düşmüyordu ama idrarda protein kaçağı vs yoktu o yüzden ben tuzlu gıdayı, hamur işini vs bırakıp ekstra dikkat ettim yediğime içtiğime. Şuan tansiyonum 12 8 çıkıyor neredeyse. 35. haftadayım. Sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah canım. çok geçmiş olsun 🌼