Yaso2110 Bsy1045 Benim 15 gün oldu yeni bitiyor 28 haftadayım idrar da hem enfeksiyon hem kan var taş düşürüyorsun diyor testlere göre ama ağrım yok ilaçta bir işe yaramadı hala yüksek değerlerim bebek iyi şükür bir sıkıntı olmadı
SmyEsciv TubaY- doktor verdiyse zararı olmaz yararı olur korkmayın Hala kullanıyor musunuz geçti mi sizin
duygulilom 35 haftalık gebeyim bende hafif enfeksiyonum çıktı bende kullanıyorum günde 2 kere. İdrar kesesi temizleyicisi. Antibiyotik sayılmaz antiseptik bir ilaç
Rabiul SmyEsciv benimde dün bitti 1 kutu almıştım günde 4 kere içiyordum doktoruma yazdım bugün alayım mı diye gerek yok dedi
Rabiul SmyEsciv bayrama denk geldiği için vermedim enfeksiyon da yüksek değildi sanırım diğer sonuçlarım temiz çıkmıştı
SmyEsciv TubaY- çok kötü bende çekiyorum haftalardır hamileliğimin tadı kaçtı inanın hiç birşey yapamıyorum bitirdi beni