Haticedgn33 Kızlar 26 haftada sürekli tuvalete çıkıyorum üç dört gündür daha sıklaştı sanki hareket ettikçe geliyor normal mi sizde yaşıyor musunuz
Yagmurguzel01 Haticedgn33 ooo tuvaletimi yapıp çıkıyorum wcden çıkıp adım atınca sanki hiç yapmamışım gibi şak diye çiş iniyo idrar kesesine sanki
Zey__23__ Haticedgn33 ben daha 13. Haftadayım ama gece 5 6 kere tuvalete kalkıyorum soğuk da zaten sinir oluyorum son zamanlarda hiç çıkamam tuvaletten herhalde 🤣
Zeehraaaa Haticedgn33 hemde nasıl tuvalete gidince bile sanki hiç gitmemiş oluyorum hele ki aşağılarda hareket edince fena oluyor
Nayas Haticedgn33 gece 7,6 kere çıkıyodum. İdrar yollarında enfeksiyon dediler kan tahliliylr ilac verdi doktorum bol su ic dedi. Daha iyiyim. 17+3 deyiz
3438FG Ya ben bu durumu çözemedim bazen oluyor günlerce tuvalete çok nadir giriyorum, bazen oluyor neredeyse afedersiniz tuvalette yatıp kalkcam.
Haticedgn33 Zey__23__ o haftalar gece kalkıyordum sadece şimdi sabah zorla uyanıyorum o kadar sıkışmış oluyorum ki
Eymenmomm 29 haftaligim lavabodan çıkamıyorum çıktığım an birdaha geliyor resmen 😂 Hele ki geceleri 0 uyku desem yeridir
Xxxmelodi666 Haticedgn33 ooo o dönemdeki neymiş birde son ayı gör ayağa kalkıyorm bakıyorum yine geliyor geri oturuyorum😂 tuvalette deve cüce oynar gibi oturup kalkıyorum 🤣
Sensizolmaz Ben her hastahaneye gittiğimde bebeğim idrar kesemi tekmeliyor ve idrarda sıkıntı çıkıyor lavaboya gidip gelmekten yoruldum resmen